حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید لزوم بصیرت در پیچ تاریخی :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

لزوم بصیرت در پیچ تاریخی

حجه الاسلام کمال رحمانی

    

وَ اعْتَبِرْ بِمَا مَضَى‏ مِنَ الدُّنْیَا لِمَا بَقِیَ مِنْهَا فَإِنَّ بَعْضَهَا یُشْبِهُ بَعْضاً وَ آخِرَهَا لَاحِقٌ بِأَوَّلِهَا وَ کُلُّهَا حَائِلٌ‏ مُفَارِق‏
نامه 69 نهج البلاغه
از حوادث گذشته تاریخ برای آینده، عبرت بگیر که حوادث روزگار با یکدیگر همانند بوده و پایان دنیا به آغازش می پیوندد و همه آن رفتنی است.
 
تشبیهات در این وجیزه براساس فرمایش بسیار دقیق امیرالمومنین می باشد لذا نباید کسی با سوءبرداشت، برآن خرده بگیرد و العاقل یکفیه الاشاره
 
قبل از شروع نبرد نهروان، خوارج متحجر_ که به حق داعشیان زمان خویش بوده و حکم به تکفیر همه میدادند و با دسیسه حزب اموی (آمریکای آن زمان) بوجود آمده بودند_ طی یک عملیات تروریستی وحشیانه راه بر سر عبدالله بن خباب بن ارت و همسرش بسته و علاوه برشهادت آن شیعه مظلوم به جرم کفر!! شکم همسر باردار وی را دریده و جنینش را بر سر نیزه زدند (ترجمه جامع احادیث الشیعه ج 31 ص 127)
 
لذا در میان جامعه اسلامی در کوفه با تمامی تشتت و اختلافات ، کسی بر سر جهاد با خوارج مخالفتی نداشته و پس از پیروزی چشمگیر و مقتدرانه سپاه اسلام ، همگان خرسند و خشنود گشته و کسی بر سر ریشه کن کردن تروریستهای آن زمان بر مولای متقیان خرده نمیگرفت اما همین امت چه قبل از نهروان ، در جنگ صفین و چه پس از نهروان آن گاه که مولا دستور حرکت به سوی جهاد با دولت نامشروع اموی را دادند یاری مولا نکرده و هرکس به بهانه ای مانع تراشی می نمود لذا مولای مظلوم مقتدر شیعه در عین اینکه به تعبیر نورانی خودشان چشم فتنه را درآورده و خوارج را ریشه کن نمودند اما نتوانستند آمریکای دوران صدر اسلام را شکست داده و زائل بفرمایند.
 
چرا؟ تزویر دولت اموی، تبلیغات مزورانه فراوان جهت بزرگ نمایی قدرت پوشالی ، ضعف تحلیل سیاسی مردم و عدم تشخیص اصلی ترین دشمن ، نفوذی های درون حاکمیت اسلامی مانند اشعث ها و عمل نکردن بهنگام خواص در جهت تردید زدایی از امت و بصیرت افزایی و افشای نقشه دشمن و خط نفاق و.... عوامل قابل ذکری بود برای دست نیافتن به این آرمان امیرالمومنین.
 
به حکم کلام مولا که در صدر نوشتار آمده است دوران امروز را بررسی می کنیم؛ پس از حمله تروریستی به حرم مطهر امام خمینی و مجلس شورای اسلامی در ماه رمضان که داعشیان یا همان خوراج قرن 21 وحشیانه مردم بیگناه را با زبان روزه به شهادت رساندند (یکی از نجات یافتگان حادثه ، خانم بارداری بود که میگفت در حین فرار، تروریستها بدنبال من میدویدند تا مرا هم به قتل برسانند)
 
سپاه مقتدر اسلام با حمله افتخار آفرین موشکی ، عبادت رمضانی خویش را کامل نمود و انتقام خون شهدا را گرفت و عموم مردم ضمن تشکر و افتخار به این عملیات سپاه پاسداران، خواستار تکرار و بیشتر بودن اینگونه حرکات بودند. حال سوال این است آیا در مقابله با آمریکا و سلطه تزویر هم چنین مطالبه عمومی در کار هست؟
 
پایکوبی بهنگام امضای برجام ، رای دادن به جناحی که سپاه و اقتدار موشکی را زیر سوال میبرد، رای آوردن لیست مورد تبلیغ بی بی سی در تهران، اعتماد به جناحی که بنی امیه قرن 21 را کدخدا میداند غافل از آنکه مادر خوراج و داعش هموست، و.... همه و همه مواردیست که جای تامل و دقت فراوان دارد.
 
نتیجه گیری؛
هرچندبا دسیسه عمروعاص و فتنه معاویه و نفوذیان درون نظام اسلامی بسان اشعث ،حکومت عدل علوی در سال 40هجری بسیار ضعیف گشت ودر سال 41قویترین دولت بنی امیه شکل گرفت و امروزه جان بولتن مقام ارشد آمریکایی در نشست ۲۰۱۷ سازمان مجاهدین خلق همان سازمان منافقین در پاریس گفته است : رژیم ایران نباید چهلمین سال خود را ببیند! لکن ما در این پیچ تاریخی مهم ثابت خواهیم کرد که امت اسلام لا یُلدَغُ مِن جُحر مَرّتَین ( شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید ج 14 ص 177 )  و تجلی می سازیم این مدال افتخار پیر جماران در وصیت نامه اش را که فرمود :«من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده ی میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی می باشند.»                                    
فاعتبروا یا اولی الابصار
و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین
 
۹۶/۰۴/۲۴
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی