حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید قوچانی: حصر منتظری، در دولت اصلاحات و به ریاست خاتمی تصویب شد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

در حال حاضر و در شرایطی که رسانه‌های ضدانقلاب در کنار برخی از مقامات آمریکایی و اسرائیلی، دغدغه رفع حصر سران فتنه را دنبال می‌کنند، طیفی از اصلاح‌طلبان نیز در داخل کشور مرتب مساله رفع حصر سران فتنه را مطرح می‌کنند. نکته قابل توجه در این خصوص این است که این مطالبه از جانب طیفی صورت می‌گیرد که قبل از این از دست اندرکاران و حامیان حصر آیت الله منتظری با دلایلی مشابه حصر سران فتنه ۸۸ بودند.

در همین رابطه «محمد قوچانی» چهره رسانه‌ای اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و مشاور رسانه‌ای دفتر ریاست جمهوری در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:

«در دولت اصلاحات براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی که ریاست آن برعهده رئیس جمهور قرار داشته آیت الله منتظری در «حصر» قرار گرفتند».


پیش از این نیز «عباس عبدی» از فعالین اصلاح طلب- دی ماه ۹۳- در یادداشتی ادعای اصلاح‌طلبان برای رفع حصر سران فتنه را در حالی که خود از دست اندرکاران و حامیان حصر آیت‌الله منتظری بودند، بی‌مورد دانست و تاکید کرد:

«دست اصلاح‌طلبان برای محاجه با حصر کنندگان بسته‌تر از آقای مطهری است، زیرا در زمان خودشان چنین حصری را برای مرحوم آیت‌الله منتظری عملاً پذیرفته بودند و الآن نمی‌توانند به‌راحتی خلاف آن را ادعا کنند».

گفتنی است در جلسه‌ای که به ریاست «محمد خاتمی»، حصر منتظری تصویب شد، اصلاح طلبانی همچون «محمد علی نجفی» (شهردار فعلی تهران و رئیس وقت سازمان برنامه و بودجه)، «عبدالله نوری»(وزیر وقت کشور) و «کمال خرازی»(وزیر وقت امورخارجه) نیز حضور داشتند.

«مجید انصاری» نیز به عنوان یکی از اعضای ارشد مجمع روحانیون مبارز و معاون پارلمانی دولت اصلاحات در سال آخر ریاست جمهوری خاتمی، از حامیان حصر آیت الله منتظری بود. «علی یونسی» وزیر اطلاعات دولت اصلاحات نیز از دیگر حامیان حصر آیت الله منتظری در دولت اصلاحات بود که سخنان تندی نیز بعد از برداشته شدن حصر بیان کرد.

با توجه به اینکه همان دلایلی که برای ایجاد محدودیت و حصر آیت الله منتظری وجود داشت در حال حاضر نیز برای حصر و ایجاد محدودیت برای سران فتنه وجود دارد، بنابراین تلاش‌های اصلاح‌طلبان و مطالبات آن‌ها برای برداشته شدن حصر مسئله‌ای بی مورد و در تناقض با رفتارهای قبلی این طیف است. البته اصلاح طلبان به دفعات ثابت کرده‌اند کهید طولایی در تناقض گویی دارند.

قوچانی در ادامه مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:

«در سال ۷۶ اصلاح‌طلبان براین باور بودند که اگر آقای ناطق نوری به قدرت برسد کشور به جهنم تبدیل خواهد شد. این در حالی است که در واقعیت چنین چیزی نبود و ما باید این انتقاد را درباره خود بپذیریم».

ناطق نوری پیش از این گفته بود:

«در سال ۷۶ برخی گفتند این دنبال روش طالبان است و اگر بیاید پیاده‌روها را دیوار می‌کشد، در دانشگاه‌ها تفکیک جنسیتی به وجود خواهد آورد و از این قماش حرف‌ها! خب این نوع رفتارها محصول همان بی‌اخلاقی و بی‌ضابطه‌گی در رقابت بود و متاسفانه نتیجه آن را هم دیدیم که چه شد».

گفتنی است اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری امسال نیز همین روش را در پی گرفتند.

روحانی در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال جاری در جمع مردم همدان گفت: «اگر شما جوانان در خانه بنشینید، بدانید که در پیاده روهای ما هم دیوار خواهد کشید. شما آنها را نمی‌شناسید، من آنها را می‌شناسم. آن‌ها روزی در جلسه‌ای تصمیم گرفتند که در تهران و در پیاده رو دیوار بکشند. آن‌ها می‌خواستند پیاده رو زنانه و مردانه ایجاد کنند، همانطور که در محل کارشان بخشنامه تفکیک جنسیتی را ایجاد کردند».

این موضوع در سال ۸۴ نیز توسط اصلاح طلبان علیه احمدی‌نژاد و قالیباف مطرح شده بودبعد از اظهارات روحانی کلیپی از جلسه رهبر معظم انقلاب با مسئولان نظام در دوران اصلاحات منتشر  شد که رهبر انقلاب در آنجا از تغییر رفتار ۱۸۰ درجه‌ای برخی مسئولان دولت اصلاحات ابراز تعجب می‌کنند. ایشان در آن جلسه می‌فرمایند: «در دولت شما کسانی هستند که سال ۶۳ خواستند بین دختر و پسر دیوار بکشند بنده نگذاشتم، چطور ۱۸۰ درجه مواضعشان عوض می‌شود؟!».

قوچانی همچنین در این مصاحبه افزود: «بین وظایف آقای واعظی و دکتر جهانگیری هیچ تداخلی وجود ندارد و هر دو در حیطه اختیارات خود کار می‌کنند و تمام شایعات بی‌پایه و اساس است».

در حال حاضر، جنجال رسانه‌ای اصلاح طلبان در خصوص حضور کمرنگ جهانگیری در دولت تنها یک ترفند برای شانه خالی کردن از مسئولیت و فرار از پاسخگویی درباره کارنامه خالی دولت و دورخیز برای انتخابات ۱۴۰۰ است.

۹۶/۰۹/۲۶
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی