حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید تمام کسانی که لباس زنانه پوشیدند +عکس :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

تمام کسانی که لباس زنانه پوشیدند +عکس

تمام کسانی که لباس زنانه پوشیدند+عکس

در تاریخ تکرار برخی وقایع اتفاقی است اما گاهی هم آینده برخی گروه ها و آدم ها به یک چیز گره می خورد. مثل گره خوردن سرنوشت اپوزیسیون با لباس زنانه.

وقتی واژه شهامت و ایستادگی از سوی برخی گروه های اپوزیسیون برای تحریک احساسات مردمی به عاریه گرفته می شود می شود پیش بینی کرد که به هنگام نزدیکی شکست واکنش مدعیان ایستادگی چیست.

پناه بردن مردان عرصه ایستادگی برای آزادی به چادر و مقنعه در واقع حکایت دم خروسی است که از داعیه حق طلبی آنها بیرون میزند. چراکه مجاهدان راه حق جان عاریت را با وعده الهی سودا می کنند و اینانی که در آخرین لحظه بر باد رفتن منفعت و آرزوهایشان را نمی توانند باور کنند به تن پوش زنانه در می آیند.

بنی صدر

ابوالحسن بنی صدر نام رییس جمهور فراری ایران است که به همراه مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین ایران را به مقصد قبرس و سپس فرانسه ترک کرد.

بنی صدر هفتم مرداد سال ۱۳۶۰ با یک هواپیمای بویینگ ۷۰۷ ربوده و به طور غیر مجاز راهی فرانسه شد.

مقامات فرانسه به تقاضای ایران برای استرداد بنی‏ صدر ترتیب اثر ندادند و او در آن جا با همکاری رجوی، تشکیلاتی با نام “شورای مقاومت” برای فتنه انگیزی علیه جمهوری اسلامی را تشکیل داد. عمر این شورا کوتاه بود و خیلی زود متلاشی شد.

1000

اپوزیسیون ایران در لباس زنانه

فرار با لباس و آرایش زنانه گرچه به نام بنی صدر سند خورده است اما منحصر به او باقی نماند و دیگران نیز به تأسی از به کسوت رنانه در آمدند.

البته این حربه فقط بنی صدر را از مجازات خیانت های خود وا رهاند و دردی از دیگر اپوزیسیون هایی دوا نکرد که این روش را برای فرار از منجلابی که خود ساخته اند، برگزیده اند.

مجید توکلی

بعد از این ماجرا یکی از مهمترین اتفاقات روز ۱۶ آذر ۸۸، دستگیری مجید توکلی لیدر جریان افراطی ضدانقلاب در دانشگاه امیرکبیر بود.

توکلی که در روز ۱۶ آذر سخنرانی اهانت‌آمیزی در دانشگاه امیرکبیر انجام داده بود، زمانی که با مانتو، مقنعه و چادر از این دانشگاه خارج می‌شد، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

توکلی پس از آن اقدام به فرار کرد که نتوانست با سخنرانی ساختار شکنانه و اهانت آمیز خود بر تعداد فتنه گران بیفزاید و حضور دانشجویان حامی انقلاب اسلامی در دانشگاه پررنگ شد.

این در حالی بود که عکس وی در بسیاری از تجمعات دانشجویان افراطی به عنوان نماد “مقاومت جنبش دانشجویی” در میان تجمع کنندگان توزیع می‌شد.

1001

اپوزیسیون ایران در لباس زنانه

انتشار تصاویر مجید توکلی سبب شد تا حتی ضدانقلاب خارج کشور به دنبال توجیه این اقدام باشد. راه‌اندازی کمپین مردان با حجاب یکی از این اقدامات بود. علیرضا نوری‌زاده، از فعالان ضدانقلاب، هم در شبکه تلویزیونی تجزیه‌ طلبان کرد در این‌باره گفت: “پوشیدن لباس زنانه برای یک مرد عیب نیست، زیرا همه می‌دانند که مجید توکلی سمبل مبارزات دانشجویان است‏”.‏

وی افزود: روز چهارشنبه گذشته روزنامه ایران عکسی از مجید توکلی را چاپ کرد و نوشت که وی با لباس زنانه در حال فرار از دانشگاه دستگیر شد‏.‏ این عکس با فتوشاپ مونتاژ شده بود و اگر هم واقعی باشد، اشکالی ندارد. رژیم همین ترفند را در مورد ابوالحسن بنی‌صدر هم به کار برد و در عکسی، وی را با لباس زنانه هنگام فرار از کشور نشان داد، در حالی که بنی‌صدر فقط سبیل خود را زده بود‏!‏”

نوری‌زاده، در توجیه اخراج توکلی از دانشگاه، چندین ترم مشروطی را دلیل اخراج وی ندانست و گفت‏:‏ “همه ملت می‌دانند(!) که توکلی به خاطر شهامتش از دانشگاه اخراج شد و این مسئله ربطی به معدل زیر ‏۱۰‏ وی ندارد‏”.

اعضای طیف غیرقانونی علامه هم در واکنش به بازداشت مجید توکلی، از حامیان جریان فتنه خواستند از خودشان با لباس زنانه عکس بگیرند و آن را در فضای اینترنتی منتشر کنند.

مجید توکلی پیش از آن نیز سابقه توهین به مسئولان نظام و حتی زندان را در کارنامه خود داشت. وی که متولد سال ۱۳۶۵ در شیراز است، در سال ۸۳ و در رشته کشتیرانی وارد دانشگاه امیرکبیر شد اما به دلیل آنکه در چهار ترم پیاپی معدل درسی او زیر ۱۰ بود، از این دانشگاه اخراج شد.

توکلی چندی بعد در دفاعیه خود فرارش با پوشش زنانه را تایید و تصریح کرد، با توجه به فضای هیجانی اطراف دانشگاه با لباس مبدل از دانشگاه خارج شده است.

فرماندهان النصره در سوریه

والبته ظاهرا این موضوع منحصر به اپوزیسیون جمهوری اسلامی باقی نمانده است. دیروز فعالان شبکه های اجتماعی اعلام کردند یکی از فرماندهان جبهه النصره پس از پوشیدن لباس و انجام آرایش زنانه تلاش داشته از سوریه وارد لبنان شود که در محاصره نیروهای امنیتی در منطقه الجوسیه بازداشت شد.

1002

اپوزیسیون سوریه در لباس زنانه

فرماندهان داعش در عراق

از سوی دیگر، پایگاه عراقی المسله در گزارشی به نقل از منابع امنیتی در استان الانبار اعلام کرد: “اعضای گروه تروریستی داعش اخیرا با تراشیدن موی سر و ریش خود تلاش کرده اند با استفاده از لباسهای زنانه از میدان نبرد فرار کنند، اما توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند”

. این عملیات دقیقا در ۲۰ کیلومتری شمال بعقوبه انجام شد نیروهای ارتش علاوه بر دست یابی به سلاح و مواد منفجره به اطلاعیه هایی دست یافتند که از دارالافتاء شرعی خاص گروهک القاده صادر شده است، در این فتوی پوشیدن لباس زنانه در هنگام ضرورت برای اعضا مباح اعلام شده و به نحوی به آن سفارش شده است

.این فتوا به عنوان یک تاکتیک فرار از دست نیروهای امنیتی برای خدمت به هدف بزرگتر و منفعت معرفی شده است و تاکید شده در هنگام ضرورت و حفظ جان مجاهدان (اوباش تکفیری) باید اجرایی شود.

اپوزیسیون عراق در لباس زنانه

1003

منبع : پایگاه خبری تحلیلی مرصاد

۹۶/۱۱/۲۳
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی