حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید آب قم به کیفیت قبلی بازگشت :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

آب قم به کیفیت قبلی بازگشت

مدیرعامل آبفای قم با تشریح علت شوری آب در روزهای اخیر:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم توقف انتقال آب از سدکوچری به قم به علت انجام عملیات بر روی یکی از شیرهای خط انتقال توسط شرکت آب منطقه‌ای را علت شوری آب در روزهای اخیر عنوان کرد.
کد خبر: ۵۹۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷

به گزارش تابناک قم، علی جان صادق پور در خصوص گلایه همشهریان طی روزهای اخیر از شوری آب قم گفت: به منظور انجام تعمیرات بر روی یکی از شیرهای خط انتقال آب از سد کوچری توسط شرکت آب منطقه‌ای قم به عنوان متولی آب شهر، طی هماهنگی با شرکت آبفای قم، از روی شنبه 18 فروردین‌ماه به مدت 48 ساعت برداشت آب از سد کوچری متوقف شد.

وی با بیان اینکه طی این مدت آب شهر از سد 15 خرداد تأمین شد، اظهار کرد: پس از پایان تعمیرات مجدداً انتقال آب از سدکوچری به شهر قم انجام و برداشت از سد 15 خرداد متوقف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از کمبود احتمالی آب قبل از شروع عملیات، مخازن شهری آبگیری شد خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله حدود 80 کیلومتری تصفیه‌خانه آب از شهر، حجم آب موجود در خط لوله بین‌راهی و مخازن موجب شد آب برداشت شده از سد 15 خرداد با تأخیر و پس از پایان عملیات در تاریخ سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه وارد مخازن و شبکه شهری شود.

وی با تاکید بر اینکه EC بالاتر آب سد 15 خرداد نسبت به سد کوچری باعث شوری آب شبکه شهری در روزهای گذشته شده است، یادآور شد: ضمن اینکه از مردم عزیز به دلیل صبوری در اجرای این عملیات تشکر می‌کنیم این اطمینان را می‌دهیم پس از مصرف آب موجود در مخازن و شبکه شهری و جایگزینی آب سدکوچری، مشکل به صورت کامل رفع خواهد شد و آب شهر به کیفیتی قبل باز خواهد گشت.

منبع: فارس
۹۷/۰۱/۲۴
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی