حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید طرح دو پهلو کارتونیست اصلاح طلب از حمله تروریستی اهواز +عکس :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
حدری

این که قلم یک مثلا روزنامه‌نگار «ایرانی» این چنین شنیع به توجیه عمل تروریستی قاتلان فرزندان این ملت بچرخد، به سان خنجری از پشت و خیانت در جبهه خودی، دردناک و تلخ است.

سرویس سیاست مشرق - در حالی که  اهواز و ایران داغدار قربانیان حمله تروریستی اهواز است، کارتونیست رسانه‌های اصلاح‌طلب با انتشار طرحی در وبسایت و کانال «جماران»، با عنوان «سرانجام خشونت» واکنش‌های بسیاری را در شبکه های اجتماعی برانگیخت. کاربران معتقدند این کارتونیست حادثه تروریستی امروز اهواز را نتیجه «خشونت» [احتمالا نظام!] دانسته است. این واکنش‌ها به حدی رسید که کانال جماران مجبور به حذف این طرح و انتشار توضیحات «هادی حیدری» شد.

به گزارش مشرق، کاربران توییتر و شبکه های اجتماعی این طرح را در حقیقت تایید ضمنی حرکت‌های تروریستی دانستند که با عنوان «خشونت» [در پاسخ به خشونت!] قابل توجیه خواهد بود. به اعتقاد بسیاری طرح اخیر این کارتونیست رسانه‌های اصلاح طلب، چیزی جز نمک پاشیدن بر زخم ملت داغدار ایران نیست که تاکنون بیش از 20 شهید در این حمله تروریستی تقدیم کرده است.

در شرایطی «بی بی سی فارسی» رسانه دولتی انگلیس، همگام با رسانه‌های سعودی (حامی اصلی مالی گروهک عامل حمله تروریستی) این تروریسم آشکار را صرفا «حمله مسلحانه» نامیدند، این طراح و کارتونیست ایرانی هم بدون صراحت در تروریستی‌ خواندن این حرکت، با تعبیر دو پهلو «خشونت» و مفهوم بازگشت خشونت، به این حمله وحشیانه واکنش نشان داد و واکنش‌ها و حساسیت‌های بسیاری را برانگیخت.

اما هادی حیدری کارتونیست این طرح کیست؟

«هادی حیدری» همان کارتونیستی است که پیش از این نیز چندین بار به دلیل توهین به مقدسات، ارزش‌های دینی و میهنی و دفاع مقدس بازداشت شده و تحت پیگرد قرار گرفته است. وی فرزند غلامرضا حیدری نماینده مجلس است که روز ۱۶ شهریورماه به همراه پروانه سلحشوری، طی نطقی در صحن مجلس، ضمن دفاع از فتنه‌گران، ارکان نظام را به بهانه نابه‌سامانی‌های اخیر نوک پیکان حمله خود قرار داد.

حالا فرزند این نماینده مجلس بار دیگر در پازل رسانه ای - عملیات روانی دشمنان این ملت و در یک بزنگاه خونین، با طرحی دو پهلو و با سابقه‌ای که از طراحی‌های قبلی او در اذهان باقی مانده، جنجال دیگری را به راه انداخت تا پس از فرونشستن گردوغبار این حمله، بار دیگر راه برای عوض کردن جای شهید و جلاد برای آنان که از هم اکنون در این فکر هستند، چندان دشوار نباشد.

هادی حیدری پسر غلامرضا حیدری، نماینده فراکسیون امید است
هادی حیدری البته سابقه طراحی کارتون های شائبه دار دیگری را نیز در کارنامه دارد
۹۷/۰۷/۰۱
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی