حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید درخواست امام‌جمعه بندر لنگه از امام امت برای بازنشستگی ائمه جمعه :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

امام‌جمعه بندر لنگه از مقام معظم رهبری خواسته است تا ائمه جمعه هم مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شوند.

حجت‌الاسلام رکنی به خبرآنلاین گفته است که «استدعای ما از مقام معظم رهبری هم همین است که این قانون در مورد ائمه جمعه نیز اجرا شود و بنده حاضرم اولین کسی باشم که از همین تریبون نماز جمعه با مردم خداحافظی کنم. حتی اگر این قانون شامل همه هم نشود، برخی باید داوطلب باشند تا جوانان بانشاط و پرتلاش در این جایگاه‌ها قرار بگیرند».

او همچنین گفته است: امثال ما کار خودشان را کرده‌اند و الان هم بهتر از این نمی‌توانند کار کنند و این نیز طبیعی است و ما باید خودمان پیشقدم شویم.

درمقابل اما امام‌جمعه سابق تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، به ایرنا گفته است هرچند این قانون (منع به‌کارگیری بازنشستگان)، قانون خوبی است اما اطلاق فراگیر آن درباره همه مناصب، از جمله ائمه جمعه شاید درست نباشد.

او گفته: اصل قانون خوب و درست است و قانون درباره کارمندان عادی که به سن بازنشستگی می‌رسند باید اجرا شود، چراکه موضوع اشتغال جوانان اهمیت دارد، اما درباره برخی از مناصب این‌گونه نیست؛ به‌طورمثال، ممکن است به دلیل بازنشستگی یک امام‌جمعه، برای مدتی آن شهر بدون امام‌جمعه باشد و این برنامه در آنجا تعطیل شود، چراکه ممکن است فرد مناسبی برای جایگزینی وجود نداشته باشد.

امام‌جمعه سابق تبریز با بیان اینکه «مدت خدمت ائمه جمعه برای بازنشستگی آنها، ملاک مناسبی نیست»، تأکید می‌کند: ممکن است فردی در سن پایین و جوانی برای چنین سمتی انتخاب شده باشد و با وجود گذر زمان، همچنان توان فعالیت داشته باشد، بنابراین همان‌طور که رهبری فرمودند اصل قانون صحیح است، اما اطلاق فراگیر آن، حتی در مواردی که نیروی جایگزینی وجود ندارد و نیروهای موجود توان ادامه کار را دارند باید اصلاح شود. بااین‌حال مجموعا، این قانون به دلیل توجه به جوان‌گرایی، خوب و صحیح است.

۹۷/۰۹/۱۸
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی