حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید مصوبه مجلس برای فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
محمد دهقان

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: با تصویب کمیسیون قضایی مجلس فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی می‌توانند با ارائه درخواست به تابعیت ایران درآیند.

به گزارش مشرق، محمد دهقان نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمسیون قضائی مجلس گفت: لایحه تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از زنان ایرانی با مردان خارجی در کمیسیون قضائی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات و جزئیات آن به تصویب اعضای این کمیسیون رسید.

وی افزود: بر اساس این لایحه فرزندان حاصل از زنان ایرانی با مردان خارجی می‌توانند به تابعیت ایران درآیند و این کار تا قبل از ۱۸ سالگی با درخواست مادر انجام می‌شود و بعد از ۱۸ سالگی با درخواست خود فرد چنانچه فرد مشکل امنیتی نداشته باشد و این موضوع به تأیید وزارت اطلاعات برسد به تابعیت ایران درمی‌آید.

عضو کمیسیون قضائی مجلس اظهار داشت: چنانچه پدر و مادر و یا هریک از این دو نفر فوت کرده باشند و یا ابهامی در خصوص ایرانی بودن مادر فرد وجود داشته باشد و ایرانی بودن مادر و نسب فرد وجود داشته باشد، باید اثبات نسب در دادگاه صالحه انجام شود و حکم دادگاه در این باره ملاک است.

منبع: فارس
۹۷/۱۰/۳۰
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی