حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید مردم کرج، علی لاریجانی را برای سخنرانی دهه فجر راه ندادند/ الله اکبر - درود بر مردم کرج :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
تاریخ انتشار:  ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
پس از امضای طومار و نامه به رئیس شورای تبلیغات کرج؛
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی البرز گفت: با توجه به مواضع لاریجانی در تصویب برجام و لوایحی مانند پالرمو، CFT و FATF، به نظر می‌رسد وی سخنران مناسبی برای 22 بهمن نباشد.

حسین نیکزاد، مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص لغو سخنرانی رئیس مجلس در کرج گفت: پس از آنکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز علی لاریجانی را به عنوان سخنران مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج معرفی کرد، بسیج دانشجویی استان نامه نگاری‌های خود را برای تغییر سخنران آغاز کرد.

نیکزاد ادامه داد: با توجه به مواضعی که لاریجانی در تصویب برجام، پالرمو و CFT و FATA به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی اتخاذ کرده، به نظر می‌رسد وی مناسب سخنرانی در روز ۲۲ بهمن نباشد.

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجوی البرز بیان کرد: روز گذشته نیز امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه این موضوع را مطرح کرد و گفته است که هفته آینده درباره این موضوع بیشتر سخن خواهد گفت.

گفتنی است، پیش از این بسیج دانشجویی دانشگاه البرز طی نامه‌ای به رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز به این موضوع اعتراض کرده و درخواست تغییر سخنران را داده است. در این نامه اشاره شده  که نقش لاریجانی در حمایت و تصویب برجام بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل سخنرانی رئیس مجلس در راهپیمایی مردم کرج مصداق «وصله ناجور» است.

امام جمعه کرج نیز روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه گفته است: گویا انتخاب سخنران روز ۲۲ بهمن در کرج از طرف مرکز بوده است، عده‌ای به این انتخاب اعتراض دارند. هفته آینده راجع به این موضوع بحث می‌کنیم که وظیفه ما چه خواهد بود. یک هفته‌ای به دوستان وقت می‌دهیم ببینیم تدبیری می‌اندیشند یا خیر.

همچنین دانشجویان و نمازگزاران جمعه دیروز در حاشیه نماز جمعه طوماری مبنی بر مخالفت با حضور علی لاریجانی برای سخنرانی ۲۲ بهمن در کرج امضا کردند.
 
آماده/// فوری//// سخنرانی علی لاریجانی در کرج با پیگیری بسیج دانشجویی لغو شد

در پی این اعتراضات، امروز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کرج طی نامه‌ای به رسانه‌ها اعلام کرد: رئیس مجلس بر اساس اصرار قائم مقام آیت الله جنتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سخنرانی ۲۲ بهمن را پذیرفتند و تصور این بود که با امام جمعه هماهنگ شده است.

در ادامه نامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کرج آمده است: لاریجانی پس از شنیدن این مطالب، سخنرانی خود را لغو کرده و گفته است که مساله درحدی نیست که به شورای هماهنگی مرکز اولتیماتوم یک هفته‌ای بدهند. امروز کشور به وحدت نیاز دارد و مخصوصا راهپیمایی ۲۲ بهمن بایستی مظهر وفاق در کشور باشد. ( توجیه شکست و عدم پذیرش )
۹۷/۱۱/۱۴
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی