حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید شرط اعتماد مجدد امت امام به آقای حسن روحانی :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

شرط اعتماد مجدد امت امام به آقای حسن روحانی

رئیس‌جمهور در رشت:

ما به فکر مردم هستیم و شب‌ها خواب راحت نداریم/ از مردم می‌خواهیم به دولت اعتماد کنند.

جناب آقای روحانی مردم به تو و دولت تو اعتماد داشتند اما تو و اعضای هیأت دولتت این اعتماد را برداشتید.
شرط اعتماد مجدد امت امام به شما:
1) در محضر امام و امت در صدا و سیما حضور پیدا بکنی و همۀ این نابسامانیها را به گردن بگیری و به گردن تحریم و دولت قبل و سپاه نیندازی.
2) در پخش زنده ی صدا و سیما از محضر امام و امت به خاطر دهن کجی به آرمانهای انقلاب اسلامی و دروغ های روزانه ات رسماً عذرخواهی کنی.
3) در پخش زنده ی صدا و سیما رسماً بپذیری که دوتابعیتی هستی.
4) در پخش زنده ی صدا و سیما در محضر امام و امت تعهد کنی که در همان لحظه ی صحبتهای شما ، تمامی احکام پستها و مناصب افراد دوتابعیتی لغو شده و برکنار بشوند.
5) در پخش زنده ی صدا و سیما از محضر امام و امت اعتراف کنی که دارای مدرک دکترای جعلی هستی.
6) در پخش زنده ی صدا و سیما رسماً اعتراف کنی که بارها به امت امام توهین و اسائۀ ادب نموده ای.
7) در پخش زنده ی صدا و سیما رسماً بپذیری که در پاریس با نماینده ی رژیم صهیونیستی برای هماهنگی بیشتر برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ملاقات نموده ای.
8) در پخش زنده ی صدا و سیما رسماً اعتراف کنی که استعفای ظریف طرحی بود که از پیش هماهنگ شده بود برای به حاشیه راندن ملاقات امام امت با دکتر بشار اسد.
9) در پخش زنده ی صدا و سیما رسماً اعتراف کنی که آقای حسام الدین آشنا دخیل در شهادت 27 سپاهی مرزبان جاده خاش - زاهدان هست چون در پشت پرده هماهنگی هایی بعمل آمد تا سران قبایل و طوایف خواستار عفو زن تروریست شوند زیرا آقای آشنا گفته بود که «ما در دام چرخه خونین و باطل انتقام نخواهیم افتاد.» و کاری کرد تا تروریست بخشیده شد.
10) در پخش زنده ی صدا و سیما رسماً اعتراف کنی که به عنوان نفوذی انگلیس در تمامی مناصب انقلاب اسلامی ایران تشریف داشته ای و داری.
11) در پخش زنده ی صدا و سیما دست روی قرآن بگذاری و قسم بخوری که برای انتخاب وزیران از انگلیس و فرانسه مشورت نگرفته ای.
12) در پخش زنده ی صدا و سیما رسماً از محضر امام و شهیدان و امت امام حلالیت بطلبی و توبه کنی تا خداوند به خاطر دعای مردم مؤمن و صبور ایران در این ماه مبارک رجب المرجب از سر تقصیرات تو بگذرد.
http://cdn-tehran.wisgoon.com/dlir-s3/10531529158171613341.jpg
و هیهات که مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده شود و دوباره اعتماد به کدخداپرست بنماید!!
http://static2.golestan24.com/thumbnail/dy14fIBSYp5s/byDF1vEEwNz1MK1ljj8mUlXyQ4tn4aIoIpcM-Ta62GHjRtJoIY_-fVDeKsMZ-BUR/%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B0+%283%29.jpg

http://static2.golestan24.com/serve/3J3MaAioBcgj/WgMjZgaM8IE,/%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B0+%285%29.jpg

http://static2.golestan24.com/serve/d9GR0g9jdrQ2/WgMjZgaM8IE,/%D9%86%D9%81%D9%88%D8%B0+%284%29.jpg

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): « اسلام ناب، اسلامی است که باید ابوجهل‌ها از آن بترسند. اگر اسلامی بود که ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها از آن نترسیدند و با آن دشمن نبودند، باید در اسلام بودنش شک کنیم. آن اسلامی هم که طبقات مستضعف و محروم به آن امیدوار نشوند و دل ندهند، اسلام نیست. »

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): « مسؤولان باید دنبال عدالت و دنبال آسان کردن زندگی برای طبقات مستضعف و محروم و پابرهنه باشند. مراد کسانی است که در روز خطر این مملکت را نجات دادند و اگر خدای نکرده بار دیگر خطری این مملکت را تهدید کند، باز هم همین جامعه‌ی کارگری، همین معلمان، همین قشرهای محروم و همین کارمندانی که از لحاظ درآمد در سطوح پایینی قرار دارند، می‌روند دفاع می‌کنند و سینه سپر می‌سازند. »
۹۷/۱۲/۱۷
حسن حیدری

تحلیل

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی