حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید افتخار وزیر به اجرای سند 2030 /توهین جهرمی به منتقدان: تخریبچی‌های دروغگو! +عکس :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
جوانک!هم تو و هم اربابِ بنفشت که متعهد به اجرای
سند ننگین 2030 هستید خیلی غلط می کنید!
از بی عرضگی نمایندگان مجلس هست که امثال شما منافقین
در وزارتخانه جمهوری اسلامی ایران حکمرانی می کنید!!
شما وزیر معین لرستان در سیلاب هستید یا جاسوس بلامنازع سیا ؟!!
شما وزیر ارتباطات انقلابی جمهوری اسلامی ایران هستید
یا وزیر بستر ساز فتنه و توطئه و فساد در بستر شبکه های به اصطلاح اجتماعی(اینستاگرام و تلگرام و ...)؟!!
خداوند تبارک و تعالی به داد وزارت اطلاعات برسد و سایه ی نحس و ننگین و بی کفایت تو و امثال تو را در آستانه ی روز ولادت حضرت امام مهدی (عج) که روز مقدّس سربازان گمنام حضرت امام زمان (عج) میباشد از سر وزارت اطلاعات بردارد !!
================================

کد خبر 952078

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۸

به گزارش مشرق؛ پس از انتشار ویدئویی از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در که در نشست ژنو موسوم به "اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی" (به اختصار WSIS) درباره روند اجرای دو بند از سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ در حوزه ارتباطات گزارش دادند، اعتراضات بسیاری در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها مطرح شد.

انتقاد اصلی به وزیر جوان، اعلام رسمی و گزارش اجرای دو بند از سند مذکور است که پیش از این، اجرای چراغ خاموش آن در برخی دیگر از وزارتخانه با اعتراضات گسترده و همچنین تذکر رهبر انقلاب مواجه شده بود.

در اظهارات منتقدان، از جمله گزارش پیشین مشرق (اینجا) تاکید شده است که همانند مبارزه با پولشویی که در قوانین کشور پیش بینی شده است، در حوزه شفافیت و مبارزه با فساد نیز باز هم می‌توان با اجرای دقیق و کامل قوانین موجود یا اصلاح نقاط ضعف، از اجرای اسناد تهیه شده از سوی نهادهایی که دشمنی و بدخواهی آنها با ملت ایران اثبات شده است، بی نیاز شد. بنابراین، اینجا نه اعتراض به اصل شفافیت و سایر اقدامات وزارت ارتباطات در این زمینه، بلکه گنجاندن این اقدامات در چارچوب های تنظیمی اسناد بین المللی و ارائه گزارش عملکرد به آنان است.

اما وزیر ارتباطات باز هم در واکنش به این انتقاد، منش و روش رئیس جمهور محترم در برخورد با انتقاد و منتقدان را در پیش گرفتند با چند برچسب و توهین از آنان استقبال کردند.

آذری جهرمی در پاسخ به یک کاربر اینستاگرام درباره سخنرانی اش، منتقدان را "تخریبچی" نامید که "دروغگویی کار روز و شب آنهاست". این ادبیات جهرمی البته در شبکه های اجتماعی بدون پاسخ نماند و موجب اعتراض کاربران شده است.

=======
خبار مرتبط
۹۸/۰۱/۳۰
حسن حیدری

تحلیل

نفوذ جریانی

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی