حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید پای افطار پایه‌گذاران بهائیت و وهابیت :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

پای افطار پایه‌گذاران بهائیت و وهابیت

 

کد خبر 962109
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸
 

به گزارش مشرق؛ محمد ایمانی فعال رسانه‌ای و تحلیلگر سیاسی در کانال تلگرام خود نوشت:

سایت وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد "شماری از سودانی‌ها نماز مغرب را به امامت عرفان صدیق، سفیر انگلیس در سودان و در مقابل منزلش در خارطوم اقامه می‌کنند. این سفیر طی روزهای ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع افطاری می‌کند".

هفته گذشته نیز اتفاق مشابهی در تهران رخ داد. "راب مک ایر" سفیر انگلیس در تهران خبر داد "شب گذشته میزبان تعدادی از همکاران دولت، بخش خصوصی و دیگر دیپلمات‌ها برای صرف افطار در سفارت بودیم. ما تعدادی میهمان که شامل دیپلمات‌ها و اشخاص ایرانی بودند را دعوت کردیم".

اما بر خلاف ماجرای سودان، تصویر و اسامی شرکت کنندگان در افطار سفیر انگلیس در تهران هرگز منتشر نشد. بلکه اگر سفارت اقدام به انتشار سربسته خبر نمی کرد، شرکت کنندگان نیز از ترس واکنش و انزجار عمومی، این حضور را پنهان نگاه می داشتند. البته معلوم نیست در سفارت انگلیس در تهران هم نماز جماعتی برقرار شده یا نه.

به آدم ساده دلی گفتند دیشب دزدها تا طلوع آفتاب، سرگرم سرگرم سرقت از چند خانه و مغازه در محله بوده و دار و ندار چند همسایه را برده اند. با تعجب پرسید "پس کی وقت کردند نماز شب و نماز صبح شان را بخوانند؟!".

یک عضو حلقه انحرافی با استقبال از ابتکار راب مک مایر نوشته بود " «توسعه ارتباط ایرانیان با همه کشورها از جمله بریتانیا و آمریکا حتماً مفید است به‌شرطی که ارتباطی عادلانه و مبتنی بر احترام و حفظ منافع متقابل باشد. ان‌شاءالله میز افطاری سفارت بریتانیا در تهران هم با چنین هدفی چیده شده است».

گفتنی است رژیم انگلیس با راه اندازی جریان هایی مانند بابیت و بهائیت در ایران و وهابیت در عربستان، پایه گذار انحرافات متعدد در جهان اسلام طی دو قرن اخیر بوده است.

برخی مدعیان اصلاح طلبی (از مهاجرانی وزیر تا رمضانپور معاون وزیر و ده ها مدیر و همکار نشریات زنجیره ای) پس از ارتکاب خیانت های متعدد در ایران، به انگلیس و آمریکا و فرانسه رفته و در خدمت اتاق فرماندهی فتنه سبز و فتنه های پس از آن قرار گرفتند.
 

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی