حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید زیارت حرم امامین جوادین(ع) در کاظمین ۲۴ ساعته شد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق اعلام کرد: شرایط حضور در حرم و زیارت امامین جوادین(ع) در کاظمین بصورت شبانه روزی فراهم شد.

به گزارش مهر، محسن نظافتی گفت: زائران در سفرهای ۵ یا ۶ شب به عتبات عالیات ، زیارت کاظمین را بصورت عبوری انجام می دهند اما کاروانها با مدت سفر ۷ شب یا بیشتر، یک شب را در این شهر زیارتی اقامت دارند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه عموما کاروان های اعزامی به کاظمین بعد از ظهرها و همزمان با گرم بودن هوا به این شهر می رسند، فراهم شدن امکان زیارت حرم امامین جوادین(ع) بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته و امکان حضور در حرم در طول شب ، رضایت مندی زائران اهل بیت(ع) را در این شهر مقدس به دنبال داشته است.

 

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در حال حاضر اغلب کاروانهای اعزامی به عتبات عالیات یک شب را در شهر مقدس کاظمین بیتوته می کنند، اظهار داشت: پیشتر امکان حضور و زیارت حرم از ساعت ۲۳ تا نزدیک اذان صبح در کاظمین فراهم نبود که با توجه به کوتاه بودن زمان زیارت کاظمین در برنامه سفرعتبات،  این موضوع نارضایتی زائران و مشتاقان زیارت اهل بیت(ع) را در پی داشت که با تصمیم مسئول جدید عتبه کاظمین شرایط زیارت شبانه روزی فراهم گردید.

 

نظافتی در پایان بیان کرد: در ملاقاتی که دو روز گذشته با مسئول جدید عتبه کاظمیه داشتم ، ضمن تشکر از اقدام صورت گرفته، بیان شد که زائران دعای گوی ایشان هستند.

۹۸/۰۵/۱۶
حسن حیدری

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی