حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید سفر قریب الوقوع نماینده اسرائیل به تهران / کسی بیدار نیست؟!!! :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
 

فرهنگمان را لابی های صهیونیستها دارن تعریف و نهادینه می کنن.

آیا کسی بیدار نیست؟

رگ گردن مراجع محترم تقلید قم، علما ، فضلا ، شورای عالی انقلاب فرهنگی ، نمایندگان مجلس خبرگان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، قاضی مدعی العموم ، ائمّه محترم جمعه و سازمان تبلیغات چه زمانی و برای چه چیزی متورم خواهد شد؟

صهیونیسم بین الملل و استکبار جهانی برای از پا در آوردن ایران اسلامی در ابعاد مختلف تقسیم کار کرده اند! توطئه ها و نقشه ها چیده اند! فتنه ها ریخته اند!

**************************

حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی): ۱۳۷۳/۱۱/۱۴

« دشمنان ما از انقلاب زخم خورده‌اند و روزی خشنود و راضی میشوند که این انقلاب کنار برود و به آنها گفته شود: «آقایان دزدها! بفرمایید وسط! بیایید در ایران!» آن روز اینها راضی میشوند و به کمتر از این راضی نیستند. »

 
*************************
کد خبر 1007790
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸

اینفانتینو

هیئت ویژه فیفا برای آماده‌سازی سفر رئیس سوئیسی این نهاد ظرف روزهای آینده وارد ایران خواهد شد.

 

به گزارش مشرق، جانی اینفانتینو، رئیس فیفا تصمیم گرفته با سفر به ایران و تماشای یک بازی لیگ برتر از نزدیک شاهد حضور زنان در ورزشگاه باشد.

بر اساس این گزارش، هیئت ویژه‌ای از سوی فیفا ظرف روزهای آینده وارد ایران می‌شود تا مقدمات سفر جانی اینفانتینو را فراهم کند. اینفانتینو مدتی قبل نیز نامه‌ای برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد که در آن از تصمیم خود برای سفر به ایران و تماشای یک بازی لیگ برتر با حضور بانوان خبر داد.

منبع: تسنیم

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی