حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید "فتنه ی شش سر" | اسم رمز : گرانی بنزین :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
مرگ بر آمریکا-مرگ بر اسرائیل

"فتنه ی شش سر" | اسم رمز : گرانی بنزین

فتنه ی شش سر

پرده ی اول :

سرکرده ی اراذل و اوباش باید دستگیر شود نه جوجه مترسکها و مزدوران خیابانی.

سرکرده ی اشرار حقوقدان انگلیسی هست.

فتنه ای که حداقل سه سال برای آن برنامه ریزی شد.

فتنه ای که در آن امام امت هزینه شد.

فتنه ای در آن ابراهیم رئیسی هزینه شد.

فتنه ای که در آن دولت تفنگ! یعنی سپاه هزینه شد.

***********************

پرده ی دوم :

بیشتر بازاریان از یک طرف خون مردم را به شیشه می کنند و از طرف دیگر ادای ننه من غریبم در می آورند و برای شرکت در راهپیمایی بیانیه می دهند و مثلا بازار را تعطیل می کنند و خود را مردم دوست و ولایتمدار نشان می دهند درحالیکه فقط جلوگیری از تعطیلی مغازه ی خود و ادامه ی کلاهبرداری خود بیانیه می دهند.

اکثر بازاریان اگر فتنه گر نیستند و شریک دزد و رفیق قافله نیستند رعایت حال مردم را بکنند و ثانیه به ثانیه با افزایش دشمن پسند قیمتها، پدر مردم را در نیاورند.

اکثر بازاریان اگر باعث و بانی خشم امت حزب الله نیستند پس در راستای لبیک گویی به اوامر امام امت، 20 درصد از قیمتها را پایین بیاورند (چون هر کالایی را حداقل بالای 200 درصد و بالاتر گران کرده اند و به مردم و انقلاب ظلم فاحش نموده اند.)

بازاریان اگر عرضه دارند حداقل یکبار هم که شده بیانیه بدهند و اعلام کنند که با سود اسلامی می خواهند فروش داشته باشند نه با سود شیطانی و استکبارمنشی. و به بیانیه ی خود عمل نمایند.

***********************

پرده ی سوم :

یک زمانی گفتند دو بچه کافیست و به بچه ی سوم به بعد کوپن ندادند.

حالا هم با زبان بی زبانی می گویند یک بچه کافیست و از بچه دوم به بعد یارانه ی معیشتی را کم کردند بطوری که از بچه ی سوم به بعد کلّ یارانه را قطع نمودند.

***********************

پرده ی چهارم :

اگر کشور عزیزمون 82 میلیون نفر جمعیت داشته باشد با بی تدبیری و یا به عمد ، قرار است به 60 میلیون نفر یارانه معیشتی بدهند و عملا به 22 میلیون نفر یارانه نداده و آنها را بدبین و گلایه مند نسبت به انقلاب و نظام بار می آورند.

***********************

پرده ی پنجم :

با توجه به اعتراض شدید حداقل سه تن از مراجع معظم تقلید قم (حضرات آیات: صافی گلپایگانی- مکارم - علوی گرگانی) نسبت به افزایش قیمت بنزین و عدم توجه به خواسته ی آنها ، مراجع تقلید نیز بی اعتبار شدند.

***********************

پرده ی ششم :

با توجه به نزدیکی انتخابات و عدم اختصاص یارانه ی معیشتی به 22 میلیون نفر از مردم از سوی دولت، چگونه می توان انتظار همراهی و همکاری همه جانبه از آنها را در صحنه های مختلف نظام از جمله در انتخابات داشت. دولت حسن فریدون (روحانی) به دنبال تبدیل موافق به مخالف و مخالف به معاند است.

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی