حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید کاشانی: دولت پاسخگو باشد که اگر سهمیه بندی بنزین مفید بود، چرا چهار سال قبل متوقفش کرد :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
چهارشنبه 29 آبان 1398
شناسه خبر : 330246
 
با اعتماد مردم بازی شده است. مردمی که برای این انقلاب و کشور نزدیک به 300 هزار شهید دادند. ای کاش اصلاً مصاحبه ای صورت نمی گرفت تا اعتماد مردم خدشه دار نشود. می‌خواهید کار خوبی انجام دهید، چرا با دروغ؟

گروه سیاسی-رجانیوز: شامگاه دوشنبه 27 آبان، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد کاشانی، پژوهشگر تاریخ اسلام میهمان برنامه «جهان آرا» بود.

 

به گزارش رجانیوز، این قسمت از برنامه که به «سیره اهل بیت در مدیریت جامعه و اقناع افکار عمومی» پرداخت، در ارتباط با عملکرد دولت در ماجرای سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین روی آنتن رفت.

 

حجت‌الاسلام کاشانی درباره طرح سهمیه بندی بنزین، با تایید این نکته که سهمیه بندی و طرح کارت سوخت، منطقی است، به انتقاد از عملکرد متناقض دولت پرداخت و گفت: برای هدفمند کردن بنزین، در گذشته و در دولت قبل تصمیماتی گرفته شده بود.  مسئولان فعلی تا آنجایی که می‌توانستند آن تصمیمات را مخدوش کردند. گفتند بنزین دو نرخی فسادزا است و طرح کارت سوخت اشتباه است.

 

کاشانی در ادامه خطاب به مقامات دولتی گفت: حالا که آن طرح هایی را که می‌گفتید اشتباه است و امروز می‌خواهید دوباره برگردانید، باید به مردم می‌گفتید ما اشتباه کردیم و عذرخواهی میکنیم.

 

این پژوهشگر تاریخ اسلام در ادامه با اشاره به اینکه در هفته منتهی به افزایش ناگهانی قیمت بنزین، مقامات دولتی گران شدن بنزین را تکذیب می‌کردند، گفت:بعضی وقت ها ما فکر می‌کنیم بمب اتم خطرناک است. اما اتفاقاتی که در این چند روز اخیر افتاد، از بمب اتم هم خطرناک تر است. وزیر صمت،  سخنگوی دولت و وزیر نفت، در  هفته ماقبل گران کردن بنزین، مصاحبه کردند و  گفتند خبری از افزایش قیمت بنزین نیست. بعد ناگهان مردم دیدند شد همان چیزی که سه وزیر گفتند نیست. ما باید برای اعتماد مردم مجلس ختم بگیریم.

 

کاشانی ادامه داد: با اعتماد مردم بازی شده است. مردمی که برای این انقلاب و کشور نزدیک به 300 هزار شهید دادند. ای کاش اصلاً مصاحبه ای صورت نمی گرفت تا اعتماد مردم خدشه دار نشود. می‌خواهید کار خوبی انجام دهید، چرا با دروغ؟

 

وی افزود: طبیعتاً اکنون خط این است که امنیت صد درصدی به کشور بازگردد و عموم مردم با اشرار همراهی نمی کنند و راهشان از آنها جداست. اما پس از اینکه آرامش به کشور بازگشت، مسئولینی که خلاف واقع مصاحبه کردند و به مردم دروغ گفتند، باید محاکمه شوند.

 

کاشانی گفت: آقایان دولتی باید پاسخگو باشند که اگر این طرح(سهمیه بندی بنزین و کارت سوخت) مفید بود، چرا متوقف‌اش کردند؟ حضرت امیر می گوید اگر کار اشتباهی کردید حداقل عذرخواهی کنید. اما شما عذرخواهی نکردید هیچ، دروغ‌هایتان را هم فداکاری خواندید.

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی