حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید نوبت پاکسازی سپاه عزیز از امثال محمود موسوی مجد / اکبر طبری پول بالا کشید و موسوی مجد نسل انقلابی را. :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها

اگر سردار حاجی زاده در قضیه سقوط هواپیمای اوکراین، مظلومانه اما با  اقتدار گناه فلان مسئول بی عرضه اجرایی را گردن گرفت پس اینجا هم می شود که سپاه عزیز و مورد وثوق امام و امت، مقتدرانه دست به خانه تکانی و پاکسازی ساختاری و سازمانی بزند و برای گام دوم انقلاب آماده تر و آرمانی تر و محکمتر و ولایی تر حاضر شود.

ای کاش دادگاه محمود موسوی مجد علنی برگزار می شد و از او پرسیده می شد که در داخل با چه کسانی مرتبط بود؟

ای کاش دادگاه محمود موسوی مجد علنی برگزار می شد و از او پرسیده می شد که در خارج با چه کسانی مرتبط بود؟

(هرچند که قطعاً پرسیده شده است.)

سپاه معصوم نیست بلکه مظلوم مقتدر است و با افتخار راه حضرات معصومین (علیهم السلام) را می رود.

سپاه مقتدر هست اما منزجر نیست.

سپاه نه مقهور است و نه مغرور.

سپاه قاهر هست نه قاصر.

اگر دادگاه محمود موسوی مجد علنی برگزار می شد به اقتدار و صلابت و ظرفیت بیشتر نظام منجر می شد.

مردم نامحرم نیستند بلکه دشمنان قسم خورده نامحرم هستند.

مردم دینشان را در تشییع میلیونی و خودجوش سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به خوبی و حتی با از دست دادن جان ادا کردند و به دوست و دشمن فهماندند که قدردان زحمات پاسداران آرمانهای امام و انقلابند.

لطفاً به مردم بگویید :

چه کسانی او را گزینش کردند؟

چه کسانی او را بزک کردند؟

چه کسانی او را تحمیل کردند؟

چه کسانی او را معرفی به سپاه قدس کردند؟

چه کسانی  به او مأموریت دادند؟

چه کسانی به او مسئولیت دادند؟

چه کسانی او را هدایت کردند؟

و حتماً به مردم بگویید :

چه کسی به او شک نمود؟

اکبر طبری، فردی نفوذی هست که پول و زمین بالا کشید و با دادگاهی شدنش شاید بشود پول و زمین برگردد.

اما موسوی مجد، فردی نفوذی هست که با دادگاهی شدنش هم هیچگاه جان مجاهدین فی سبیل الله و سرداران مدافع حریم و حرم برنمی گردد.

====================================

 
پنجشنبه 22 خرداد 1399
شناسه خبر : 337266
 
تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس  که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر ‌شد.
تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر ‌شد.
گروه سیاسی-رجانیوز: سه شنبه هفته جاری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا در بخشی از نشست خبری خود، اعلام کرد اخیرا فردی به نام سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم که هم به سرویس موساد و هم به سرویس سیا وصل شده بود و در قبال اخذ دلار‌های آمریکایی، در حوزه‌های مختلف امنیتی اطلاعاتی را جمع آوری و در اختیار سرویس بیگانه قرار داده بود. یکی از اتهامات این فرد اعلام محل تردد و اسکان سردار شهید سلیمانی و برخی فرماندهان نظامی در ادوار مختلف به سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد بود که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شد.
 
به گزارش رجانیوز، مرکز رسانه قوه قضائیه نیز در تشریح بخشی از پرونده قضایی وی زمان بازداشت جاسوس مورد اشاره را هجدهم مهرماه ۹۷ اعلام کرد که از ابتدای بازداشت تاکنون آزاد نشده است.
 
بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، تمام مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است پرونده وی ارتباطی با اقدام تروریستی دولت امریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد.
 
بر اساس این گزارش، پس از بازداشت موسوی مجد در تاریخ ۱۸ مهرماه ۹۷، شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات انتسابی وی رسیدگی و در تاریخ ۳ شهریور ۹۸ حکم اعدام وی را صادر ‌کرد که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه برگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ و بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تایید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال کرد و هم اکنون این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است.
 
اما از روز‌های گذشته و پس از انتشار این اخبار، گمانه زنی‌های زیادی درباره این جاسوس محکوم به اعدام در میان رسانه‌ها و در مجازی صورت گرفت، به طوری که تصاویر مختلف اشتباهی و جعلی نیز منتسب به این فرد نیز منتشر شد.
 
در یکی از شایعات منتشره از سوی یکی از رسانه‌های ال سعود موسوی مجد فردی مرتبط با یکی از اماکن مقدسه معرفی شده است این در حالی است که جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد، هیچ ارتباطی با اماکن مقدسه نداشته است.
 
تصویر محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم، جاسوس سرویس‌های جاسوسی سیا و موساد که با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام محکوم شده است، برای اولین بار منتشر شد.

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی