حضرت امام خامنه ای: نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دلهای شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خوددفاع میکند،ازانقلاب وارزشها و دستاوردهای آن،همین طور دفاع کنید آیا قرار است به جای اخبار درگیری های مسلحانه در آمریکا، خبرهای درگیری مسلحانه در ایران را را بشنویم؟ :: فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

خواستۀ ما: اینترنت باید ملّی، امن، پرسرعت، ارزان و پاک باشد

دیدگاه و باور ما: فضای مجازی در خدمت صدورانقلاب، اقتصاد مقاومتی، صادرات غیر نفتی، نهضت تولید علم، جنبش نرم افزاری، ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با امپریالیسم واستکبار ستیزی یا مهدی ادرکنی
فضای مجازی ؛ نیازامروز ، ضرورت فردا

حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی): ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
«ان‌شاءالله تا ۲۵ سال دیگر، به توفیق الهی و به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.»

بایگانی
پیوندها
 
مسئولان محترم به هوش باشند، اگر دیر بجنبند مطمئناً هر روز به جای اخبار درگیری های مسلحانه در آمریکا و شلیک های کور در کوی و برزن و فروشگاه و سینما و مدرسه، اخبار درگیری های مسلحانه در ایران را خواهیم شنید.
ورود سلاح قاچاق به کشورمان از سال های آخر حکومت صدام حسین ملعون روند صعودی به خود گرفت به طوری که در همان زمان که عده ای از ایرانی ها به صورت قاچاقی از کوه و دره به سمت زیارت عتبات عالیات مشرف می شدند عده ای معاند و از خدا بیخبر نیز به صورت کلان و خیلی راحت کلت های کمری و سلاح های غیر مجاز از عراق وارد می کردند.
قابل توجه مجلس،دولت،قوه قضائیه،شورای عالی امنیت ملی،نیروهای مسلح و مرزبانی ها.
 
کد خبر 1093159
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۹

تیراندازی نمایه

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از درگیری مسلحانه در دماوند در پی اختلافات ملکی خبر داد و گفت: در این درگیری پنج نفر مجروح و ۹ نفر دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خصوص درگیری مسلحانه دماوند اظهار داشت: این درگیری با سلاح شکاری و در روستای «سربندان» دماوند در پی اختلافات ملکی رخ‌داده است.

بیشتر بخوانید:

فرجام شلیک برای انتقام!

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: عوامل پلیس به‌محض اطلاع از این درگیری در منطقه حاضر و با سه مجروح در یک باغ روبرو شدند، که اظهار داشتند، تعدادی افراد ناشناس با اسلحه به آن‌ها حمله کرده‌اند.

وی با اشاره به فرار ضاربان از محل حادثه افزود: پلیس به‌سرعت اقدامات لازم برای دستگیری ضاربان را انجام داد و در مدت‌زمان کمی ۹ ضارب دستگیرشده و دوقبضه اسلحه از آن‌ها کشف شد، که پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

عزیزی ادامه داد: در این درگیری پنج نفر مجروح شده بودند، که به مراکز درمانی انتقال یافتند.

منبع: مهر

نظر شریف شما (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

'ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی